مقدمه‌ای بر فیزیولوژی ورزش مولکولی
مقدمه‌ای بر فیزیولوژی ورزش مولکولی
325,000  تومان
وضعیت: موجود

مقدمه‌ای بر فیزیولوژی ورزش مولکولی

عنوان: مقدمه‌ای بر فیزیولوژی ورزش مولکولی
کد:
  • نویسنده: هنینگ واکریج
  • مترجم: دکتر سجاد احمدی‌زاد، خسرو ابراهیم، و همکاران

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

395


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543940


ويراستار:

سجاد احمدی‌زاد


سال:

1398

چکیده :

کتاب مقدمه‌ای بر فیزیولوژی ورزش مولکولی اولین کتاب مرجعی است که بر اساس نیاز دانشجویان در این حیطه کلیدی در دنیای علم ورزش و فعالیت بدنی منتشر شده است. این کتاب ژنتیک ورزش و فعالیت بدنی و سازوکارهای مولکولی که ورزش توسط آنها باعث سازگاری می‌شود را معرفی می‌نماید. سرتاسر متن با موقعیت‌های واقعی علم ورزش و فعالیت بدنی مرتبط است؛ مانند: چه چیزی باعث می‌شود که افراد دوندة استقامتی خوبی باشند؟ چه تنوع توالی از DNA برای توده بالای عضلانی می‌باشد؟ یا فعالیت ورزشی از طریق چه سازوکارهایی دیابت نوع 2 را بهبود می‌بخشد؟
مطالب کتاب ویژگی‌های کاملا مفیدی نظیر جمع‌بندی‌ها، تعاریف واژه‌های کلیدی، راهنماهایی برای مطالعه بیشتر، سؤالات مروری، نظرات شخصی توسط پیشگامان ورزش مولکولی (مانند، بوث و بوچارد)، تحقیقات روز در این حیطه و تشریح روش‌های تحقیق را شامل می‌شود. یک سایت اینترنتی همراه آن نیز منابع جذاب و قابل دانلود را برای دانشجویان و اساتید فراهم می‌آورد.
با ساختاری که این کتاب حول و حوش مباحث اصلی علم ورزش و فعالیت بدنی نظیر، تغذیه، تمرین استقامتی، تمرین قدرتی، فعالیت و بیماری و سالمندی دارد، منبع جامعی برای درس فیزیولوژی ورزش مولکولی در سطح لیسانس و تحصیلات تکمیلی است.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT